Met KMS biedt Sisa zijn klanten een krachtige en functionele bestel- en beheertool.

“We geven iemand een telefoon en we willen monitoren hoeveel men verbruikt, maar dit willen we niet als het gaat om kleding en en schoenen?”

“Natuurlijk willen we dat wel, maar hoe doen we dat?”

Logo KMS

Iedereen die binnen een organisatie de verantwoordelijkheid heeft voor het beheer van kleding en schoenen, zal onderkennen dat dit zeer intensief is.

“Welke maat heeft had hij ook al weer? Wilde hij nou de hoge of de lage schoen?
Hij besteld nu wel, maar heeft hij niet pas een nieuwe jas gehad?

Zomaar wat vragen die altijd spelen en zorgen voor veel vergissingen…en dus voor herstelkosten.
En herstelkosten zijn de meest zonde kosten die er zijn…

De oplossing voor dit probleem is KMS.
Sisa biedt zijn klanten deze zeer functionele tool geheel kosteloos.

Met KMS leg je alle unieke gegevens per persoon éénmalig vast waardoor vergissingen voorkomen worden. Bestellen én beheren van de verstrekkingen doe je in één adem en dus zonder extra handelingen (wat toch wordt verwaarloosd).
Met KMS heb je altijd een helder beeld en houd je eenvoudig overal grip op.
Beheren van de kleding en zoveel andere zaken, wordt zo weer leuk om te doen.

KMS is een goed voorbeeld van hoe Sisa zijn klanten ontzorgt.

Belt u svp met 0345 – 582 007 en vraag naar Melih.
Of mail naar melih@sisa.nl
Dan leggen we u graag uit welke meerwaarde KMS u biedt.

“Met KMS verhoog je de kwaliteit en verlaag je de kosten.”